פרקטיפרוג’קט נבחרה על ידי אסנה להפיץ את מוצריה בישראל

הילי-בלזר.tif-1

httpss://www.pc.co.il/advertisements/328954/

חברת פרקטיפרוג’קט נבחרה על ידי חברת אסנה להפיץ את מוצריה בישראל. במסגרת זו תהיה פרקטיפרוג’קט אחראית לשיווק, הטמעה ותמיכה של מוצרי החברה בארץ. צוות מומחים ייחודי הוכשר על ידי החברה, על מנת לספק מענה בתחומים אלו.

חתימת הסכם הנציגות עם חברת אסנה, מרחיבה את היקף פעילותה של פרקטיפרוג’קט – המתמחה במתן שירותי הטמעת מוצרי ניהול תהליכי עבודה  ושירותי דבאופס לארגוני היי-טק – בתחום מערך הפתרונות והמוצרים שהיא מציעה.

מתמחה במתן פתרונות ניהול משימות עבודה וצוותים בכל רחבי העולם. אסנה

תוכנת אסנה מספקת כלי לניהול של תהליכי עבודה כגון: ניהול משימות, ניהול פרויקטים, ניהול תקציב, ועוד, ומספקת תמונות מצב אחידה וברורה עבור כל הצוות בזמן אמת. המוצר מספק פתרון מקיף יותר ממוצרים אחרים. מערכת אסאנה מאפשרת מחד, קלות שימוש וניהול אינטואיטיבי של משימות, ומצד שני מאפשרת תמיכה בארגונים גדולים ובתהליכי בקרה ואישור של משימות לצד ניהול תכניות. פתרון זה מאפשר לחברות ליהנות ממערכת קלה, שניתן לגדול איתה לצרכים המשתנים של החברה.

“דרישה גבוהה מתמיד לפתרונות ניהול תהליכי עבודה שמחברים אנשים וצוותים”

שיתוף הפעולה יאפשר לחברות רבות בשוק לקבל גישה זמינה לפתרון אסנה, אשר מתממשקת עם כלים רבים בצורה עמוקה, כגון ג’ירה (ממשק המאפשר סנכרון מלא עם כל המידע הקיים), סיילספורס, ועוד. פתרון אסנה מאפשר זרימת מידע בצוותים בתהליכי עבודה בארגון, יכולת ניהול תכניות ומשימות, תוך שפה משותפת בין כל צוותי הארגון.

בן קרואו, מנהל שותפים באזור EMEA בחברת אסנה. צילום: יח"צ

בן קרואו, מנהל שותפים באזור אירופה והמזרח התיכון בחברת אסנה. צילום: יח”צ

לדברי בן קרואו, מנהל השותפים באזור אירופה והמזרח התיכון של חברת אסנה: “אנו רואים דרישה הולכת וגוברת לצורך בתמיכה מקומית לשירותי אסנה ולסיוע בתהליך עליה לאוויר של חברות באזורים רבים בכלל, ובאזור המזרח התיכון בפרט. אנו מבינים שהדרישה לפתרונות ניהול תהליכי עבודה שמחברים אנשים וצוותים יחד אף פעם לא הייתה גבוהה כל-כך כמו בתקופה הזאת, זה נכון גם בשוק הישראלי וגם בשאר העולם. זאת הסיבה שבחרנו בחברת פרקטיפרוג’קט, בה אנו רואים שותפה אסטרטגית במתן מענה לדרישות הגוברות בשוק הישראלי. אנו מוכנים לצעוד קדימה אל העתיד יחד עם פרקטיפרוג’קט ולקוחות אסנה בישראל”.

הילי בלזר, מנכ”ל פרקטיפרוג’קט: “אנחנו שמחים על האמון שנותנת בנו חברת אסנה, ועל שיתוף הפעולה הפורה בינינו, שכתוצאה ישירה מכך הביא לבחירה בנו כנציגים הבלעדיים של אסנה בישראל. מדובר בכלי משימות פשוט, עשיר וחכם, שכל ארגון המחפש להיות מנוהל חייב להטמיע בתהליכי העבודה שלו. שיתוף הפעולה של פרקטיפרוג’קט ושל אסנה הינו טבעי ויפיק תוצרים איכותיים ומעולים עבור לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים”.

לדברי חנוך פרבמן, מנהל הלקוחות והשירות בפרקטיפרוג’קט, “עד היום חברות רבות רכשו את המוצר ישירות מול אתר חברת אסנה, אך מהיום ניתן יהיה לבצע רכישה בארץ מספק מקומי ולקבל שירותי הגדרה, עלייה לאויר, ותמיכה מקומיים על ידי מומחים”.

לדבריו, “פרקטיפרוג’קט מספקת ערכים מוספים הבאים לידי ביטוי במומחים הטכנולוגיים של החברה, לצד היכרות עמוקה עם לקוחות בתחום ניהול תהליכי העבודה בישראל ובעולם. שותפות זו תאפשר לחברות רבות בישראל להטמיע את אסנה, ואנו משוכנעים שתוביל ליצירת מסלול מהיר וקל להטמעה ותמיכה במוצר, מה שיאפשר את הרחבת בסיס המשתמשים הקיים בארץ”.

אסנה היא חברה ציבורית הנסחרת בנסדא”ק ומתמחה במתן פתרונות ניהול משימות עבודה וצוותים בכל רחבי העולם. לחברה עשרות אלפי לקוחות ברחבי העולם, ועם הפיכתה לחברה ציבורית, כמות לקוחות החברה צפויה לעלות בצורה מהירה. לחברה לקוחות רבים בישראל, עם מספר גופים מובילים בישראל שהטמיעו בהצלחה מוצר זה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest